Tunnustame kooli töötajaid

                                   JÜRI GÜMNAASIUM TÄNAB JA TUNNUSTAB!

2016/2017. õppeaastal

Konkursi eesmärk on tunnustada, väärtustada ja tutvustada üldsusele Jüri Gümnaasiumit ning meie õpetajaid, ringijuhte ja teisi haridustöötajaid ning koolitöötajaid (sekretariaat, administraatorid, söökla, koristajad, IKT jne),  kelle töö ja isiklik eeskuju on oluliselt kaasa aidanud noorte kujunemisele mitmekülgselt arenenud isiksusteks, positiivselt mõjutanud meie kooli, Rae valla või kogu riigi elu.

Tunnustatakse kümnes kategoorias, üldjuhul üks tunnustus igas kategoorias:

  • Aasta õpetaja
    • Aasta klassiõpetaja
    • Aasta põhikooliõpetaja
    • Aasta gümnaasiumiõpetaja
  • Aasta klassijuhataja
  • Aasta suunaja
  • Aasta juht
  • Aasta koolitöötaja
  • Aasta uus tegija
  • Aasta hariduse sõber
  • Jüri Gümnaasiumi aasta tegu

 

 

Aasta õpetaja (klassiõpetaja, põhikooliõpetaja, gümnaasiumiõpetaja):

 

  • rakendab õpetamisviise, mis loovad keskkonna, kus tema õpilased õpivad innustunult ja mõistavad, milleks õpitakse;
  • kujundab õpiprotsessi vastavalt oma õpilaste vajadustele ja huvidele;
  • toetab teadliku tegevuse ja isikliku eeskujuga õpilaste väärtushoiakute ja õpioskuste kujunemist;
  • arendab õpilastes kriitilist ja loovat mõtlemist, ettevõtlikkust, meeskonnatöö-, analüüsi- ja seoste loomise ning kirjaliku ja suulise eneseväljenduse oskust;
  • on loonud toimiva koostöö kolleegide, lastevanemate ja teiste kogukonna liikmetega oma õpilaste arengu toetamiseks;
  • rakendab erinevaid meetodeid, sealhulgas digitehnoloogia ja interneti võimalusi õppimise tõhustamiseks ning tutvustab oma kogemusi kolleegidele.

     

Aasta klassijuhataja:

  • on loonud oma klassis „meie“- tunde, mis toetab üksteise väärtustamist ja tahet koos tegutseda;
  • teeb järjepidevat tööd õpilaste huvide avamisel ja toetab nende mitmekesiste valikute ja võimaluste nägemist;
  • toetab teadliku tegevuse ja isikliku eeskujuga õpilaste väärtushoiakute ja õpioskuste kujunemist;
  • arendab õpilastes kriitilist ja loovat mõtlemist, ettevõtlikkust, meeskonnatöö-, analüüsi- ja seoste loomise ning kirjaliku ja suulise eneseväljenduse oskust;
  • on loonud toimiva koostöö lastevanemate, kolleegide ja teiste kogukonna liikmetega oma õpilaste arengu toetamiseks;
  • rakendab erinevaid meetodeid, sealhulgas digitehnoloogia ja interneti võimalusi õppimise tõhustamiseks ning tutvustab oma kogemusi kolleegidele.

     

Aasta suunaja on:

  • aidanud ennetada laste või noorte koolist väljalangemist;
  • aidanud lastel või noortel õppida vastavalt nende võimetele;
  • suunanud lapsi või noori ennast ja oma võimalusi analüüsima ning teadlikke ja läbimõeldud valikuid tegema;
  • loonud toimiva koostöö lastevanemate, kolleegide ja teiste kogukonna liikmetega laste või noorte arengu toetamiseks;
  • algatanud ja arendanud aktiivselt koostööd piirkondlikul või üleriigilisel tasandil.

     

Aasta juht on:

  • kasutanud nii kohaliku, riikliku kui ka rahvusvahelise koostöö võimalusi õppurite

    arengukeskkonna parendamisel;

  • sihikindlalt ja tulemuslikult kujundanud õppivat organisatsiooni;
  • kujundanud õppeasutuse ja kogukonna vahel suhted, mis on pakkunud tuge õppurite arenguks;
  • märkimisväärselt panustanud õppeasutuse, kogukonna, maakonna ja/või riigi hariduse edendamisse, olles algatanud ja läbi viinud ettevõtmisi, mis on toetanud riigi hariduspoliitikat;
  • teinud tulemuslikku tööd hariduse väärtustamiseks ühiskonnas.

     

Aasta koolitöötaja on:

  • olnud oma töövaldkonda tundev ja asjatundlik (teadmised, kogemused, oskused, loovus);
  • teinud oma tööd tulemuslikult (ametijuhendi ja eesmärkide täitmine);
  • oma tööd hästi kavandanud, olnud kohusetundlik ja töödistsipliini järgiv;
  • võtnud tööülesannete täitmises initsiatiivi ja näidanud üles aktiivsust;
  • olnud hea meekonnaliige ning suhtleja (kolleegid, õpilased, lastevanemad);
  • olnud usaldusväärne, lojaalne ja pühendunud;
  • tegelenud järjepidevalt enesearendamisega.

     

Aasta uus tegija (organisatsiooni liige 1-2 aastat) on:

  • täitnud tulemuslikult tööülesandeid vastava kategooria kriteeriumite järgi.

     

 

Aasta hariduse sõber (lapsevanem, vilistlane, organisatsioon jms) on:

  • arendanud ja toetanud Jüri Gümnaasiumi koostööd kogukonna, ettevõtete ja

    organisatsioonidega;

  • toetanud õppijaid mitmekülgse, innovaatilise ja arendava õppetöö või praktika korraldamisel ja läbiviimisel;
  • toetanud kooli õppe arendamisel ja kaasajastamisel;
  • teinud tulemuslikku tööd hariduse väärtustamisel ühiskonnas.

     

Jüri Gümnaasiumi aasta tegu:

  • märkimisväärselt on kaasa aidatud iga õppija individuaalset ja sotsiaalset arengut toetava, õpioskusi, loovust ja ettevõtlikkust arendava õpikäsituse rakendamisele;
  • panustatud on õppimist ja õpetamist toetava soodsa ja innovaatilise õppekeskkonna loomisse;
  • positiivselt on mõjutatud õpetajate professionaalset arengut ja tööalast motivatsiooni;
  • kaasatud on õppureid ning sellel on olnud tugev positiivne mõju nende õpimotivatsioonile;
  • toetatud ja arendatud on haridusasutuse jaoks olulisi koostöövõrgustikke.

 

Kandidaate võivad esitada kooli töötajad, õpilased, lastevanemad, vilistlased, omavalitsuse töötajad, erinevad organisatsioonid  ja asutused.

Argumenteeritud ettepanekud esitatakse igal õppeaastal 1. aprilliks.

Kandidaatide esitamine vormistada vastava esildisena, vt käesoleva dokumendi lisad 1-7. Aasta uus tegija kandidaadi esitamisel täita vastava kategooria esildis. Esildised edastada personalispetsialistile paberkandjal või meiliaadressile personalispetsialist@jyri.edu.ee

Ettepanekud vaadatakse läbi komisjoni poolt, kuhu kuuluvad juhtkonna esindaja, ametiühingu ja töötajate usaldusisikud, valdkondade esindajad (vastavalt esitatud kandidaatidele), hoolekogu esindaja ning vilistlaskogu esindaja. Komisjoni moodustab Jüri Gümnaasiumi direktor 15. aprilliks, koosoleku kutsub kokku personalispetsialist. 

Komisjonil on õigus jätta tiitel (tiitlid) välja andmata, kui kategooriasse ei esitata kandidaate või kui esitatud kandidaat ei vasta statuudile.

Võitjaid tunnustatakse kevadkontserdil rahalise kingitusega või koolitusreisiga lähtuvalt eelarvelistest võimalustest.

Tulemusi   tutvustatakse Jüri Gümnaasiumi koolilehtedes, veebilehel, sotsiaalmeedias ja ajalehes Rae Sõnumid.

   Lisa 1 Aasta õpetaja

  JÜRI GÜMNAASIUM TÄNAB JA TUNNUSTAB!

 2016/2017. õppeaasta

 

Taotlus Jüri Gümnaasiumi Aasta õpetaja (klassiõpetaja, põhikooliõpetaja, gümnaasiumiõpetaja) tunnustamiseks

Esitada tunnustamiseks:

Kategooria

 

Ees- ja perekonnanimi

 

Amet

 

  1. Kirjuta ühe lausega, miks kandidaat väärib esiletõstmist (kuni 230 tähemärki)

 

  1. Too näiteid, kuidas kandidaat rakendab õpetamisviise, mis loovad keskkonna, kus tema õpilased õpivad innustunult ja mõistavad, milleks õpitakse

 

  1. Too näiteid, kuidas kandidaat kujundab õpiprotsessi vastavalt oma õpilaste erinevatele vajadustele ja huvidele

 

  1. Too näiteid, kuidas kandidaat toetab teadliku tegevuse ja isikliku eeskujuga õpilaste väärtushoiakute ja õpioskuste kujunemist

 

  1. Too näiteid, kuidas kandidaat arendab õpilastes kriitilist ja loovat mõtlemist, ettevõtlikkust, meeskonnatöö-, analüüsi- ja seoste loomise ning kirjaliku ja suulise eneseväljenduse oskust

 

  1. Too näiteid, kuidas kandidaat on loonud toimiva koostöö lapsevanemate, kolleegide ja teiste kogukonna liikmetega oma õpilaste arengu toetamiseks

 

  1. Too näiteid, kuidas kandidaat rakendab erinevaid meetodeid, sealhulgas digitehnoloogia ja interneti võimalusi õppimise tõhusamaks toetamiseks ja jagab neid kolleegidega

 

  1. Lisainfo kandidaadi kohta (kuni 1000 tähemärki)

Esitaja:

 

esildise esitaja nimi, kontakttelefon, e-posti aadress

 

allkiri, kuupäev

Lisa 2 Aasta klassijuhataja

  JÜRI GÜMNAASIUM TÄNAB JA TUNNUSTAB!

 2016/2017. õppeaasta

 

Taotlus Jüri Gümnaasiumi Aasta klassijuhataja tunnustamiseks

Esitada tunnustamiseks:

Ees- ja perekonnanimi

 

Amet

 

  1. Kirjuta ühe lausega, miks kandidaat väärib esiletõstmist (kuni 230 tähemärki)

 

  1. Too näiteid, kuidas kandidaat on loonud oma klassis „meie“-tunde, mis on toetanud üksteise väärtustamist ja tahet koos tegutseda

 

  1. Too näiteid, kuidas kandidaat teeb järjepidevat tööd õpilaste huvide avamisel ja toetab nende mitmekesiste valikute ja võimaluste nägemist

 

  1. Too näiteid, kuidas kandidaat toetab teadliku tegevuse ja isikliku eeskujuga õpilaste väärtushoiakute ja õpioskuste kujunemist

 

  1. Too näiteid, kuidas kandidaat arendab õpilastes kriitilist ja loovat mõtlemist, ettevõtlikkust, meeskonnatöö-, analüüsi- ja seoste loomise ning kirjaliku ja suulise eneseväljenduse oskust

 

  1. Too näiteid, kuidas kandidaat on loonud toimiva koostöö lapsevanemate, kolleegide ja teiste kogukonna liikmetega oma õpilaste arengu toetamiseks

 

  1. Too näiteid, kuidas kandidaat rakendab erinevaid meetodeid, sealhulgas digitehnoloogia ja interneti võimalusi õppimise tõhusamaks toetamiseks ja jagab neid kolleegidega

 

  1. Lisainfo kandidaadi kohta (kuni 1000 tähemärki)

 

 

 

Esitaja:

 

esildise esitaja nimi, kontakttelefon, e-posti aadress

 

allkiri, kuupäev

Lisa 3 Aasta suunaja

JÜRI GÜMNAASIUM TÄNAB JA TUNNUSTAB!

 2016/2017. õppeaasta

 

Taotlus Jüri Gümnaasiumi Aasta suunaja tunnustamiseks

Esitada tunnustamiseks:

Ees- ja perekonnanimi

 

Amet

 

  1. Kirjuta ühe lausega, miks kandidaat väärib esiletõstmist (kuni 230 tähemärki)

 

  1. Too näiteid, kuidas kandidaat on aidanud ennetada laste või noorte koolist väljalangemist

 

  1. Too näiteid, kuidas kandidaat on aidanud lastel või noortel õppida vastavalt nende võimetele

 

  1. Too näiteid, kuidas kandidaat on suunanud lapsi või noori ennast ja oma võimalusi analüüsima ning teadlikke ja läbimõeldud valikuid tegema

 

  1. Too näiteid, kuidas kandidaat on loonud toimiva koostöö lapsevanemate, kolleegide ja teiste kogukonna liikmetega laste või noorte arengu toetamiseks

 

  1. Too näiteid, kuidas kandidaat on algatanud ja arendanud aktiivselt koostööd piirkondlikul või riiklikul tasandil

 

  1. Lisainfo kandidaadi kohta (kuni 1000 tähemärki)

 

Esitaja:

 

esildise esitaja nimi, kontakttelefon, e-posti aadress

 

allkiri, kuupäev

 

 

Lisa 4 Aasta juht

JÜRI GÜMNAASIUM TÄNAB JA TUNNUSTAB!

 2016/2017. õppeaasta

 

Taotlus Jüri Gümnaasiumi Aasta juht tunnustamiseks

Esitada tunnustamiseks:

Ees- ja perekonnanimi

 

Amet

 

  1. Kirjuta ühe lausega, miks kandidaat väärib esiletõstmist (kuni 230 tähemärki)

 

  1. Too näiteid, kuidas kandidaat on kasutanud nii kohaliku, riikliku kui ka rahvusvahelise koostöö võimalusi õppurite arengukeskkonna parandamisel

 

  1. Too näiteid, kuidas kandidaat on sihikindlalt ja tulemuslikult kujundanud õppivat organisatsiooni

 

  1. Too näiteid, kuidas kandidaat on kujundanud õppeasutuse ja kogukonna vahel suhteid, mis on tuge pakkunud õppurite arenguks

 

  1. Too näiteid, kuidas kandidaat on märkimisväärselt panustanud õppeasutuse, kogukonna, maakonna või riigi hariduse edendamisse, olles algatanud ja läbi viinud ettevõtmisi, mis on toetanud riigi hariduspoliitikat

 

  1. Too näiteid, kuidas kandidaat on teinud tulemuslikku tööd hariduse väärtustamiseks ühiskonnas

 

  1. Lisainfo kandidaadi kohta (kuni 1000 tähemärki)

 

Esitaja:

 

esildise esitaja nimi, kontakttelefon, e-posti aadress

 

allkiri, kuupäev

Lisa 5 Aasta koolitöötaja

JÜRI GÜMNAASIUM TÄNAB JA TUNNUSTAB!

 2016/2017. õppeaasta

 

Taotlus Jüri Gümnaasiumi Aasta koolitöötaja tunnustamiseks

Esitada tunnustamiseks:

Ees- ja perekonnanimi

 

Amet

 

  1. Kirjuta ühe lausega, miks kandidaat väärib esiletõstmist (kuni 230 tähemärki)

 

  1. Too näiteid kandidaadi töövaldkonna tundmisest ja asjatundlikkusest  (teadmised, kogemused, oskused, loovus)

 

  1. Too näiteid kandidaadi töö tulemuslikkusest (ametijuhendi ja eesmärkide täitmine)

 

  1.  Töö näiteid kandidaadi efektiivsest töö planeerimisest, kohusetundlikkusest ja töödistsipliini täitmisest

 

  1. Too näiteid sellest, kuidas kandidaat on võtnud tööülesannete täitmises initsiatiivi ning näidanud üles aktiivsust

 

  1. Too näiteid, mis näitavad et kandidaat on olnud hea meekonnaliige ning suhtleja (kolleegid, õpilased, lapsevanemad)

 

  1. Too näiteid, kuidas on kandidaat olnud usaldusväärne, lojaalne ja pühendunud

 

  1. Too näiteid, kuidas on kandidaat tegelenud pideva enesearendamisega

 

  1. Lisainfo kandidaadi kohta (kuni 1000 tähemärki)

Esitaja:

 

esildise esitaja nimi, kontakttelefon, e-posti aadress

 

allkiri, kuupäev

 

 

 

Lisa 6 Aasta hariduse sõber

JÜRI GÜMNAASIUM TÄNAB JA TUNNUSTAB!

 2016/2017. õppeaasta

 

Taotlus Jüri Gümnaasiumi Aasta hariduse sõber tunnustamiseks

Esitada tunnustamiseks:

Kandidaadi nimi

 

  1. Kirjuta ühe lausega, miks kandidaat väärib esiletõstmist (kuni 230 tähemärki)

 

  1. Too näiteid, kuidas kandidaat on arendanud ja toetanud õppeasutuste koostööd kogukonna, ettevõtete ja organisatsioonidega

 

  1. Too näiteid, kuidas kandidaat on toetanud õppijaid mitmekülgse, innovaatilise ja arendava õppetöö või praktika korraldamisel ja läbiviimisel

 

  1. Too näiteid, kuidas kandidaat on toetanud õppeasutusi õppe arendamisel ja kaasajastamisel

 

  1. Too näiteid, kuidas kandidaat on teinud tulemuslikku tööd hariduse väärtustamisel ühiskonnas

 

  1. Lisainfo kandidaadi kohta (kuni 1000 tähemärki)

 

Esitaja:

 

esildise esitaja nimi, kontakttelefon, e-posti aadress

 

allkiri, kuupäev

 

 

Lisa 7 Jüri Gümnaasiumi aasta tegu

JÜRI GÜMNAASIUM TÄNAB JA TUNNUSTAB!

 2016/2017. õppeaasta

 

Taotlus Jüri Gümnaasiumi aasta tegu tunnustamiseks

Esitada tunnustamiseks:

Kandidaadi nimi

 

  1. Kirjuta ühe lausega, miks kandidaat väärib esiletõstmist (kuni 230 tähemärki)

 

  1. Too näiteid, kuidas kandidaat on kaasa aidanud iga õppija individuaalset ja sotsiaalset arengut toetava, õpioskusi, loovust ja ettevõtlikkust arendava õpikäsituse rakendamisele

 

  1. Too näiteid, kuidas kandidaat on panustatud õppimist ja õpetamist toetava soodsa ja innovaatilise õpikeskkonna loomisse

 

  1. Too näiteid, kuidas kandidaat on mõjutatud positiivselt õpetajate professionaalset arengut ja tööalast motivatsiooni

 

 

  1. Too näiteid, kuidas kandidaat on kaasanud õpilasi ning sellel on olnud tugev positiivne mõju nende õpimotivatsioonile

 

  1. Töö näiteid, kuidas kandidaat on toetatud ja arendanud Jüri Gümnaasiumi jaoks olulisi koostöövõrgustikke

 

  1. Lisainfo kandidaadi kohta (kuni 1000 tähemärki)

Esitaja:

 

esildise esitaja nimi, kontakttelefon, e-posti aadress

 

allkiri, kuupäev